PeteOpenGL2Tweak 2.3 :
Deposterize filter - useful for games with heavy dithering like Silent Hill.
Fixes & optimizations in Texture Cache.
Slice option replaced with BatchSize for more even parallel workload.
Changed some default settings.
About BatchSize:
This value represents number of texels (texture pixels) to be processed at once ie. higher value - less parallel processing, lower value - more parallel processing.
So old slice option was number of batches, and new option is a size of single batch.
Making batch size constant and calculating slice sizes at run-time make workload more even because different textures now have different slice count.
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gpuBladeSoft-1.45 :
– Emulation du mode entrelacé.
– Emulation des paramètres de l’écran.
– Emulation des effets dans les pré-combats de Final Fantasy VIII.
– Géométrie parfaite du pixel.
Autres fonctions :
– Rendu 24 bits.
– Augmentation de la résolution interne (par un plugin séparé appeler gpuBladeSoft2x1.dll).
– Filtres en plein écran.
– Emulation de commandes précises du GPU.
– Découpage correcte des polygones.
– Méthode précise de dithering (amélioration des images « réalistes »).
– Support Stereo3D
– Fonctionne avec filtre bilinear (HW & SW) et alpha smoothing (SW only)
– Ajout du support ZNx, il est possible d’utiliser le plugin avec ZiNc et pSx MAME
– etc…
http://forum.emu-russia.net/viewtopic.php?f=29&t=1192
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